十为做人,一为做事。做人宜粗,做事宜细。

随便写写,怎么还当真了。
Sweet Child O' Mine - Guns N' Roses

壁虎小漫步:

She's got a smile that it seems to me
她彷佛是在对我微笑

Reminds me of childhood memories
勾起了我的童年回忆

Where everything
那段时光,

Was as fresh as the bright blue sky
如同明亮的蓝天

Now and then when I see her face
从此以后每次我见到她

She takes me away to that special place
彷佛被带到另一个特别的地方

And if I stared too long
如果我凝视得太久

I'd probably break down and cry
必定会崩溃而哭泣

Sweet child o' mine
我甜美的爱人啊

Sweet love of mine
我甜蜜的爱情啊

She's got eyes of the bluest skies
她的双眼有如最蓝的天空一般

As if they thought of rain
充满泪水时

I hate to look into those eyes
我不忍凝望

And see an ounce of pain
因为那让我痛苦

Her hair reminds me of a warm safe place
她的头发让我想起一个温暖而安全的地方

Where as a child I'd hide
在我的孩提时代

And pray for the thunder
常躲藏在里面祈祷闪电

And the rain
和雷雨

To quietly pass me by
悄悄离开我

Sweet child o' mine
我甜美的爱人啊

Sweet love of mine
我甜蜜的爱情啊

Sweet child o' mine
我甜美的爱人啊

Sweet love of mine
我甜蜜的爱情啊

Sweet child o' mine
我甜美的爱人啊

Sweet love of mine
我甜蜜的爱情啊

Where do we go
我们该何去何从

Where do we go now
我们现在该何去何从

Where do we go
我们该何去何从


评论
热度(2)
© | Powered by LOFTER