十为做人,一为做事。做人宜粗,做事宜细。

随便写写,怎么还当真了。
Wrong - Blaxy Girls

壁虎小漫步:

I would give you a call
我想给你打电话

but I'm too ashamed
可是我太羞涩

I would write you a text
我想给你写短信

but I'm too afraid
却又有些害怕

Afraid that I won't know
害怕我不知道

How to make you let it go
如何才能让你放手

babe
宝贝

know that I am sorry for all,oh-oh
我对这一切很抱歉

And creativity slips my mind
我的大脑一片空白

Can't find a way to apologize
该怎么向你道歉

And have you be part of my life
你曾是我生命的一部分

No opportunity left for me
却没有给我任何机会

No more pretending,no guarantee
没有伪善 没有保证

You mean every-everything to me
你对我意味着一切

What have I done so wrong that you
我到底做错了什么

can't let it go
你仍旧不肯放手

How can I make things right again
我该如何让一切回到正轨

just let me know
告诉我!!!

So that you won't become my enemy
你不可能成为我的敌人

Endlessly the penalty
这无休止的惩罚

And all the pain is killing me
这痛苦快要将我吞噬

What have I done wrong so wrong
我该做什么 一错再错

that you can't let it go
你仍旧不肯放手

How can I make things right again
我该如何让一切回到正轨

just let me know
告诉我!!!

So that you won't become my enemy
你不可能成为我的敌人

Endlessly the penalty
这无休止的惩罚

And all the pain is killing me
这痛苦快要将我吞噬

What have I done
我该做什么

I know that what I've said
我知道我说的就是

Made you feel betrayed
那种你被背叛的感觉

And all you've done for me
你做的一切是为了我

Has escaped my head
这些已经远离我的脑海

But now I realize
但是我意识到

Why you can't look into my eyes
为什么你不敢直视我的双眼

babe
宝贝

know that I am sorry for all,oh-oh
我为这一切感到抱歉

And creativity slips my mind
我的大脑一片空白

Can't find a way to apologize
该怎么向你道歉

And have you be part of my life
你曾是我生命的一部分

No opportunity left for me
却没有给我任何机会

No more pretending,no guarantee
没有伪善 没有保证

You mean you mean everything to me
你对我意味着一切

What have I done so wrong that you
我该做什么

can't let it go
你仍旧不肯放手

How can I make things right again
我该如何让一切回到正轨

just let me know
告诉我!!!

So that you won't become my enemy
你不可能成为我的敌人

Endlessly the penalty
这无休止的惩罚

And all the pain is killing me
这痛苦快要将我吞噬

What have I done wrong so wrong
我该做什么 一错再错

Wrong so wrong that you can't let it go
一错再错 你也不放手

Wrong so wrong
一错再错

All the pain is killing me
这痛苦快要将我吞噬

What have I done
我该做什么

I pray to God in the sky at night
夜晚我对着天空向上帝祈祷

I hope he hears what I say
希望他能听到我的倾诉

he hears what I pray for
听到我的祷告

God I was gonna ask you tonight
上帝啊 我想问你

If you could just find it-find it inside you
能否找到他内心深处的东西

Turn back the time
什么时候可以找回

What have I done wrong so wrong
我到底做错了什么

that you can't let it go
你仍旧不肯放手

How can I make things right again
我该如何让一切回到正轨

just let me know
告诉我!!!

So that you won't become my enemy
你不可能成为我的敌人

Endlessly the penalty
这无休止的惩罚

And all the pain is killing me
这痛苦快要将我吞噬

What have I done wrong so wrong
我该做什么 一错再错

Wrong so wrong that you can't let it go
一错再错 你也不放手

Wrong so wrong
一错再错

All the pain is killing me
这痛苦快要将我吞噬

What have I done
我该做什么


评论
热度(4)
© | Powered by LOFTER