十为做人,一为做事。做人宜粗,做事宜细。

随便写写,怎么还当真了。
Madhouse - Anthrax

壁虎小漫步:

It's time for your medication, Mr. Brown
该吃药了,布朗先生。

MUAHAHAHAHA
喔呼哈哈哈哈哈……

White coats to bind me, out of control
裹着一身白布,没人可以控制

I live alone inside my mind
我独活在自己的脑中

World of confusion, air filled with noise
混乱不堪的世界,噪音填满每个角落

Who says that my life's such a crime? 
谁说的我的生活就是活受罪?

Trapped, in this nightmare
深陷在这梦魇

I wish I'd wake
死活醒不过来

As my whole life begins to shake
这样的生命实在没意思

Four walls, surround me
四堵高墙,死死围住

An empty gaze
眼神空洞

I can't find my way out of this maze
我找不到这迷宫的出路

'Cause I don't care
我不在乎

Fall in, fall out
沉陷,坠落

Gone without a doubt, help me
走出去不会有丝毫留恋,救我

I can't take the blame
我实在无法忍受那责难

They don't feel the shame
他们竟丝毫不觉羞耻

It's a Madhouse
这是个疯屋

Or so they claim
他们的论断。

It's a Madhouse
这是个疯屋

Oh, am I insane? 
还是我疯了?

My fears behind me, what can I do
恐惧尾随身后,我该怎么做?

My dreams haunt my sleep at night
同样的梦,夜夜如此

Oh no, won't learn their lesson, white fills my eyes
哦不,不要听他们说教,眼里填满了白色

And only then they see the light
他们却只在那时看到光亮

Trapped, in this nightmare
深陷在这梦魇

I wish I'd wake
死活醒不过来

As my whole life begins to shake
这样的生命实在没意思

Four walls, surround me
四堵高墙,死死围住

An empty gaze
眼神空洞

I can't find my way out of this maze
我找不到这迷宫的出路

'Cause I don't care
我不在乎

Fall in, fall out
沉陷,坠落

Gone without a doubt, help me
走出去不会有丝毫留恋,救我

I can't take the blame
我实在无法忍受那责难

They don't feel the shame
他们竟丝毫不觉羞耻

It's a Madhouse
这是个疯屋

Or so they claim
他们的论断。

It's a Madhouse
这是个疯屋

Oh, am I insane? 
还是我疯了?

Trapped, in this nightmare
深陷在这梦魇

I wish I'd wake
死活醒不过来

As my whole life begins to shake
这样的生命实在没意思

Four walls, surround me
四堵高墙,死死围住

An empty gaze
眼神空洞

I can't find my way out of this maze
我找不到这迷宫的出路

'Cause I don't care
我不在乎

Fall in, fall out
沉陷,坠落

Gone without a doubt, help me
走出去不会有丝毫留恋,救我

I can't take the blame
我实在无法忍受那责难

They don't feel the shame
他们竟丝毫不觉羞耻

It's a Madhouse
这是个疯屋

Or so they claim
他们的论断。

It's a Madhouse
这是个疯屋

Oh, am I insane? 
还是我疯了?


评论
热度(3)
© | Powered by LOFTER