十为做人,一为做事。做人宜粗,做事宜细。

随便写写,怎么还当真了。
Human - The Killers

壁虎小漫步:

这个世界只有两个伟大的人,一个是你,另一个就是他!

I did my best to notice
我努力去注意

when the call came down the line
当电话打来的时候

up to the platform of surrender
我被带到了屈服的处刑台之上

I was brought but I was kind
我并不是坏人

and sometimes I get nervous
有时候我也会紧张

when I see an open door
当我看见一扇敞开的大门时

close your eyes' clear your heart
闭上双眼 排除杂念

 

cut the cord
剪掉束缚

are we human or are we dancer
我们是人类 还是舞者

my sign is vital' my hands are cold
我精力充沛 却双手冰冷

and I'm on my knees looking for the answer
我双膝跪地 祈求答案

are we human or are we dancer
我们是人类 还是舞者

 

pay my respects to grace and virtue
瞻仰恩典与美德

send my condolences to good
我向美好的事物悼念

give my regards to soul and romance
我向灵魂和浪漫表达尊重

they always did the best they could
他们总给与我最好的一切

and so long to devotion' 
至今让我热爱

you taught me everything I know
你教会了我所知道的一切

wave good bye' wish me well
挥手别过,请祝我安好

 

you gotta let me go
你必须让我离

are we human or are we dancer
我们是人类 还是舞者

my sign is vital' my hands are cold
我精力充沛 却双手冰冷

and I'm on my knees looking for the answer
我双膝跪地 祈求答案

are we human or are we dancer
我们是人类 还是舞者

 

will your system be alright
当你在夜里梦到家的时候

when you dream of home tonight
你的一切都好吗

there is no message were receiving
我们互相不通信息

let me know is your heart still beating
但让我知道是你的心是否还在跳动

 

are we human or are we dancer
我们是人类 还是舞者

my sign is vital' my hands are cold
我精力充沛 却双手冰冷

and I'm on my knees looking for the answer
我双膝跪地 祈求答案

 

you've gotta let me know
你必须让我知道

are we human or are we dancer
我们是人类 还是舞者

my sign is vital' my hands are cold
我精力充沛 却双手冰冷

and I'm on my knees looking for the answer
我双膝跪地 祈求答案

are we human
我们是人类

or are we dancer
还是舞者

 

are we human or are we dancer
我们是人类 还是舞者

are we human or are we dancer
我们是人类 还是舞者

评论
热度(3)
© | Powered by LOFTER