十为做人,一为做事。做人宜粗,做事宜细。

随便写写,怎么还当真了。
With Or Without You - U2

壁虎小漫步:

老友记里有一集罗斯知道了自己从初三一直喜欢的瑞秋也had feelings for him,但是他的身边已经有了茱莉,他不知道如何取舍,他的朋友建议他把瑞秋和茱莉的优缺点列下来,进行比较,罗斯一口气说了好几条瑞秋的缺点,当说到茱莉的缺点时,罗斯说:she's not Rachel

See the stone set in your eyes
看见你那冷若冰霜的眼神

See the thorn twist in your side
还有你那浑身带刺的态度拒人千里之外

I wait for you
我会一直等你

Sleight of hand and twist of fate
造化弄人,命运纠缠

On a bed of nails she makes me wait
因为她,我辗转难眠

And I wait without you
没有你我还是一样等待

With or without you
你若即若离

With or without you
若即若离

 

Through the storm we reach the shore
穿过暴风雨,我们到达彼岸

You give it all but I want more
你全心付出,而我欲求不满

And I'm waiting for you
我一直在等待着你

With or without you
你若即若离

With or without you
若即若离

I can't live
我生不如死

With or without you
而你若即若离

 

And you give yourself away
而你放弃了自己

And you give yourself away
你放弃了自己

And you give
然而你放弃

And you give
你放弃

And you give yourself away
你放弃了自己

My hands are tied
我束手无策

My body bruised, she's got me with
我遍体鳞伤

Nothing to win and
什么也没有得到

Nothing left to lose
也没有失去什么

 

And you give yourself away
而你放弃了自己

And you give yourself away
你放弃了自己

And you give
你放弃了

And you give
你放弃了

And you give yourself away
你放弃了自己

With or without you
你若即若离

With or without you
若即若离

I can't live
我生不如死

With or without you
你若即若离

 

With or without you
若即若离

With or without you
若即若离

I can't live
我难以存活

With or without you
你若即若离

With or without you
你若即若离

评论
热度(6)
© | Powered by LOFTER