十为做人,一为做事。做人宜粗,做事宜细。

随便写写,怎么还当真了。
Brown Eyed Girl - Van Morrison

壁虎小漫步:

Brown Eyed Girl

Van Morrison

 

Hey where did we go
嘿 我们去哪呢

Days when the rains came
白天雨点不期而至

Down in the hollow
从高空簌簌坠落

Playin' a new game
玩着新鲜刺激的游戏

Laughing and a running hey hey
互相嬉笑追逐 嘿嘿

Skipping and a jumping
活蹦乱跳

In the misty morning fog with
在起雾的早晨

Our hearts a thumpin' and you
内心扑通乱跳 你呀

My brown eyed girl
我的棕眼女孩

 

You my brown eyed girl
你是我的棕眼女孩

 

Whatever happened
无论发生什么

To Tuesday and so slow
星期二如此漫长

Going down the old mind With a transistor radio
听着收音机渐渐放下往昔的包袱

Standing in the sunlight laughing
立于阳光下爽朗大笑

Hiding behind a rainbow's wall
躲藏在彩虹墙背后

Slipping and sliding
不停滑呀闹呀

All along the water fall with you
和你游走在瀑布下

My brown eyed girl
我的棕眼女孩

 

You my brown eyed girl
你是我的棕眼女孩

 

Do you remember when
你记得吗

we used to sing
我们曾一道歌唱

Sha la la la la la la la la la la te da
莎啦啦啦……啦嘚哒

Sha la la la la la la la la la la te da
莎啦啦啦……啦嘚哒

la te da
啦嘚哒

 

So hard to find my way
很难找到出路

Now that I'm all on my own
既然我选择独立

I saw you just the other day
哪天我碰巧遇见你

My how you have grown
我的女孩你又变啦

Cast my memory back there Lord
让我的记忆重回故地 天呐

Sometime I'm overcome thinking about
有时我不愿想起

Making love in the green grass
和你在绿茵草地上做爱的情景

Behind the stadium with you
就在体育场后面

My brown eyed girl
我的棕眼女孩

 

You my brown eyed girl
你是我的棕眼女孩

 

Do you remember when
你记得吗

we used to sing
我们曾一道歌唱

Sha la la la la la la la la la la te da
莎啦啦啦……啦嘚哒

Sha la la la la la la la la la la te da
莎啦啦啦……啦嘚哒

Sha la la la la la la la la la la te da
莎啦啦啦……啦嘚哒


评论
热度(1)
© | Powered by LOFTER