十为做人,一为做事。做人宜粗,做事宜细。

随便写写,怎么还当真了。
Fooled Around and Fell in Love - Elvin Bishop

壁虎小漫步:

刚刚喵姐问我说,身边的朋友结婚的结婚,生娃的生娃,就我整天不务正业,到处勾搭妹子刷街有意思吗?我跟她说,这首歌很好的回答了你的问题,只是我还没有遇到那个真正让我坠入爱河的姑娘而已。

I must have been through about a million girls
我一定经历过成千上万的姑娘

I'd love 'em then I'd leave 'em alone
我爱过她们 而有抛弃了她们

I didn't care how much they cried, no sir
不管她们哭泣多少次 我丝毫不在意 一点都不

Their tears left me cold as a stone
她们的眼泪让我变成冰冷的石头

But then I fooled around and fell in love
然而有一天 我游戏花丛中 猛然入爱河

I fooled around and fell in love
我游戏花丛中 猛然入爱河

I fooled around and fell in love
我游戏花丛中 猛然入爱河

I fooled around and fell in love
我游戏花丛中 猛然入爱河

It used to be when I'd see a girl that I liked
过去我会随意约会姑娘

I'd get out my book and write down her name
拿出恋爱宝典 写下她的名字

But when the grass got a little greener over on the other side
但当对方开始认真起来

I'd just tear out that page
我就撕掉这页 重新开始

But then I fooled around and fell in love
然而有一天 我游戏花丛中 猛然入爱河

I fooled around and fell in love, since I met you baby
我游戏花丛中 猛然入爱河 因为我遇见了你 宝贝

I fooled around and fell in love
我游戏花丛中 猛然入爱河

I fooled around and fell in love
我游戏花丛中 猛然入爱河

Free, on my own that's the way I used to be
自由不受束缚 我一直都追崇如此

But since I met you baby love's got a hold on me
但自从遇见你 宝贝 我向往爱情的牵绊

Ooh it's got a hold on me now, hey
哦 你是我的牵绊

I can't let go of you baby
我不能让你离开 宝贝

I can't stop lovin' you now, hey
我没办法不爱你 宝贝

'Cause I fooled around, fooled around, fooled around
因为我游戏花丛中

Fooled around, fooled around, fooled around, fell in love
我游戏花丛中 猛然入爱河

Fooled around, fooled around, yes I did
我游戏花丛中 是的 我过去一直如此

Fooled around, fooled around, fooled around, I fell in love
我游戏花丛中 猛然入爱河

Fooled around, fooled around, fooled around, fell in love
我游戏花丛中 猛然入爱河


评论
热度(5)
© | Powered by LOFTER